rondreis java/bali/lombok - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Karen Suurendonk - WaarBenJij.nu rondreis java/bali/lombok - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Karen Suurendonk - WaarBenJij.nu

rondreis java/bali/lombok

Door: Karen Suurendonk

Blijf op de hoogte en volg Karen

06 Februari 2015 | Indonesië, Batavia

Zo het moet er toch maar eens van komen.Na 3 dagen jakarta valt er best al wat te schrijven. Reis was lang en alles waar ik me van te voren druk om had gemaakt, is uitgekomen. 1e vlucht vertraging, daardoor aansluiting gemist. Vlucht later gekregen maar bagage helaas niet meegekomen. 2 Vluchten later dan toch mijn rugzak....pfffff. Hotel is heerlijk. Me heerlijk laten verwennen. 's Avonds dan toch alleen er op uit om wat te eten.... Jakarta is druk, heel druk. Warm en chaotisch, maar kom op....ik kan dat. Oversteken is een kunst. Gewoon gaan want anders sta je er na een uur nog. Uiteindelijk in een tentje aan de kant van de weg, met handen en voeten, eten besteld.... En wat smaakte dat lekker! Verse vis, nasi, atjar... Na even gewacht te hebben op het bestek, begreep ik dat dat nooit zou komen. Ik moest met mijn handen eten....sorry mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Maart 2015

Lombok

27 Februari 2015

lombok

20 Februari 2015

Ubud

16 Februari 2015

Bali

11 Februari 2015

Yogyakarta
Karen

Actief sinds 16 Jan. 2015
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 3819

Voorgaande reizen:

16 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

16 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: